November-golf

Golf snart helårsaktivitet? (Canon 5DII - 17mm - 1/40s - f18 - ISO800).

Tåka lå ganske tykk på Kvanne her om dagen. Jeg tenkte at jeg skulle komme litt opp for å fotografere tåka, så det var naturlig å svinge seg opp til golfbanen. Til min overraskelse (men det kan være av min mangel på golf-kunnskaper) var det golfspilling i november. Det var kanskje ikke så rart, siden det har vært riktig flott vær i det siste. Greenen var fortsatt grønn.
Jeg tenkte å fotfølge golfspillerne et stykke, men tåka tyknet til akkurat nok til at det ble nytteløst å fotografere. Hvordan det ble å spille golf, skal jeg ikke uttale meg om...

Jeg synes dette er et godt eksempel på at det kan være lønnsomt å ha kameraet med seg i bilen. Hvor lenge blir det til neste gang været er akkurat slik når jeg kjører forbi Kvanne? Og det samtidig er golfspillere på banen?

Enda et golfbilde (samme data som bildet lenger opp).