Runder 20000 med en "klassiker" fra mitt arkiv!

Nesten en religiøs opplevelse? (Canon 5D - 17mm - 1/30s - f/22 - ISO200).


I forbindelse med at jeg har rundet 20000 treff siden starten, benytter jeg anledningen med å "feire" med et av de bildene jeg er mest fornøyd med selv. Det har seg slik at de aller beste bildene sjelden får plass på bloggen min. Litt merkelig kanskje, men slik er det. Ofte er det slik at jeg bruker bildene i "pedagogisk hensikt", og ikke nødvendigvis for å vise hvor "flink" jeg er.

Moralen her: Ikke hør på dem som sier det ikke er mulig å ta gode bilder midt på dagen om sommeren, og slett ikke i motlys. Det finnes alltid unntak. Kjenn reglene, men du får ingen "straff" om du bryter dem!
Legg ellers merke til hvordan fossen henger som et slips rundt en diger bergknaus oppe i fjellveggen.